9 Juli Vingelen - Reisverslag uit Vingelen, Noorwegen van Rinus en Rina Verburg - WaarBenJij.nu 9 Juli Vingelen - Reisverslag uit Vingelen, Noorwegen van Rinus en Rina Verburg - WaarBenJij.nu

9 Juli Vingelen

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rinus en Rina

09 Juli 2014 | Noorwegen, Vingelen

9 Juli Vingelen en de dag dat Oranje moet voetballen tegen Argentinië
Vanmorgen vertrokken uit Vemgaden. Eerst naar de kabelbaan gereden, maar hij werkte niet, waren dus gauw klaar daar.Toen wilden we naar Messlingen, daar zouden, ja alweer, rotstekeningen zijn, het lijkt wel dat ik die dingen niet "mag" zien, want de weg was dermate slecht, dat we niet verder wilden rijden daar, het was wel 60 kilometer op die slechte weg. Dus geen rotstekeningen!!! Wat we wel hebben gezien is een meteorietinslag, beste een flink gat, die inslag was wel 2000 jaar geleden. In Funasdalen naar een openluchtmuseum geweest, ook leuk om te zien, er was daar nog een zagerij die op waterkracht werkte. Ook zagen we een soort watervalletje waar alles bruin was, het water en de stenen. Rinus zei, dat er dan ijzer in de grond zit. En nu staan we op de camping in Vingelen.
Wilma, ging dat goed met het aangetekende pakje......en nog geen noodweer gehad, geen wc vies??
Ik hou het heel kort vandaag, we hebben een nogal rottige boodschap gehoord vandaag, waar we allebei nogal mee zitten.
Tot de volgende keer.......................

  • 09 Juli 2014 - 22:29

    Dicky:

    Dat is vervelend Rina, hoop voor jullie dat het meevalt.

  • 10 Juli 2014 - 08:22

    Margriet:

    En dan nu nog verlies van oranje.....

  • 10 Juli 2014 - 09:00

    Tineke:

    dan maar geen rotstekeningen.....maar wel een meteorietinslag,dat dan weer wel,ook apart om te zien toch.
    Helaas Nederland verloren,heb de wedstrijd niet afgekeken,bij verllenging naar bed gegaan,vond het welletjes,ik dacht ik hoor het toch wel als ze winnen,(herrie in de straat)
    Jammer van die rottige boodschap......ik hoop dat het een beetje te dragen is voor jullie als je een eind weg zit is dat toch moeilijker denk ik,sterkte ermee in ieder geval

  • 10 Juli 2014 - 14:41

    Wilma:

    we hebben wel veel regen gehad 35 millimeter. dus geen vieze wc, en anders poets ik hem ff op.
    dat pakketje ging prima i-dee pas mee en toen tekenen bij duine en we mochten het mee nemen.
    zal wel komen ,omdat we bekenden zijn.

  • 12 Juli 2014 - 18:49

    Dicky:

    Nog teveel aangeslagen voor nieuwe verslagen. Ik hoop dat jullie geweldige reis als geweldig de boeken in blijft gaan x

  • 13 Juli 2014 - 11:44

    Anette:

    Kreeg telefoon terwijl ik een reactie wilde plaatsen .Merkte toen ik verder wilde gaan dat het berichtje al verdwenen was.Sorry Ik hoop dat het nare bericht niet al te veel invloed heeft op jullie vakantie.Vind het geweldig om het verslag te lezen .Je beschrijft het ook fantastisch.Mijn dank.
    Wens jullie veel sterkte en nog een fijne voortzetting van jullie vakantie.Groetjes Anette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Vingelen

Noordkaap

Camper Reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2014

30 Juli Grubbenvorst

29 Juli 2014

29 Juli Grubbenvorst

27 Juli 2014

27 Juli Surwold

24 Juli 2014

24 Juli Cuxhaven

21 Juli 2014

21 Juli Ribe
Rinus en Rina

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 13609

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 04 Augustus 2014

Noordkaap

Landen bezocht: