21 Juli Ribe - Reisverslag uit Kirkeby, Denemarken van Rinus en Rina Verburg - WaarBenJij.nu 21 Juli Ribe - Reisverslag uit Kirkeby, Denemarken van Rinus en Rina Verburg - WaarBenJij.nu

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rinus en Rina

21 Juli 2014 | Denemarken, Kirkeby

21 Juli Ribe
Heb de laatste dagen niet geschreven, veel viel er naar mijn mening niet te vertellen. Zaterdag de 19e zijn we vertrokken uit Sölvesberg, we wilden naar Malmö. Onderweg kwamen we nog een mooi slot tegen...Trolle Ljungbyv.....moesten we toch met een bezoekje vereren, alleen we waren te vroeg, het was nog niet open, dus aleen maar van buiten bekeken. Door naar Ahus, naar de jachthaven, Rinus weet altijd zo de weg te vinden als er een haven in het plekje is....we hebben de kustweg naar Malmö gereden, door de stad gereden en daarna een camping gezocht en gevonden....plekje toegewezen gerkegen, maar het was een verschrikkelijk drukke camping en ook zagen we in het regelement dat we niet mochten BBQ`en, we hadden wel van alles weer ingeslagen daarvoor, allebei een beetje de p..... in, dus Rinus met een smoesje zijn geld terug gevraagd en wij de brug over naar Kopenhagen, daar wilden we op de City Camp gaan staan, maar die was vol, die man wist nog een camping waar ze wel plek hadden.......de Bellahoej Camping.... en daar hebben we dan geslapen en ook nog lekker aan de BBQ gezeten.
Zondag.....Vertrokken van Bellahoej camping, over een brug van Zweden naar Denemarken, onderaan de brug een fijn parkeerplekje gevonden aan het water en daar ons bakkie nescafe gold gedronken en onze verse broodjes gegeten, die waren echt heel lekker.....Daarna via kleine wegen naar Middelfart gereden, daar hebben we overnacht op Gals Klint Camping. Heb voor de avond een lekker pannetje kippensoep gemaakt.
Maandag de 21e
Rinus had gisteravond weer broodjes besteld, dus ontbeten met verse broodjes, de spullen weer leeg gemaakt en gevuld en vertrokken. We hadden gisteravond de liddl weer ontdekt, dus eerst naar de Liddl, weer vlees en zo gekocht om vanavond weer aan de BBQ te kunnen. Daarna in Middelfart wezen kijken, het was druk in de stad, een winkelstraat, waar we geen van beiden zin in hadden, de haven had Rinus weer zo gevonden, daar wat rondgelopen en toen naar Fredericia gereden. Snel een parkeerplaats voor de camper gevonden, we wilden toch nog een eindje lopen, nu wel door een winkelstraat, maar dat duurde niet zo lang, ik moest nodig iets doen in de camper, droog en schoon daar aangekomen en we hadden het daar wel gezien.. Naar Ribe gereden, eerst door de stad en daarna de camping gezocht en daar staan we dan. De BBQ was weer lekker. Bij de receptie heeft Rinus weer wat boekjes meegenomen en daar zat ook een foldertje bij voor een rondtoertje te lopen in Ribe, de beschrijving is in het Nederlands en waar je langsloopt staat er een beschrijving in. Dus geen gids nodig....de wandeling duurt 2 uur staat er, we zien het wel morgen.....morgen de 22e Juli hoef ik s avonds niet voor het eten te zorgen, we gaan uit eten, de eerste keer in deze vakantie, we zijn nu bijna 7 weken op pad....dus heb ik het niet slecht gedaan hè. Wilma en Arie. alles nog goed bij jullie en ons?? Ik ga eens naar de foto`s kijken of er nog wat bij zit....
tot de volgende keer........

• 21 Juli 2014 - 22:55

Margriet:

En nu rap naar bed! Anders zie je er morgen niet fris en fruitig uit. Al vast proficiat Rina! Deze verjaardag zul je altijd onthouden.
    Een fijne dag en t.z.t. gezond weer thuis. Dikke kus, Margriet.

• 22 Juli 2014 - 09:36

Tineke:

Allereerst HIEP HIEP voor de verjaardagsmiep!! Wat een bijzondere verjaardag Rina voor jullie, geniet er dubbel van!!
    Wat een prachtige fotoos weer, en heerlijk om te lezen wat jullie allemaal (niet) meemaken, haha, die foto met die kwalletjes ,geweldig.
    Lieve mensen geniet er van!!

• 22 Juli 2014 - 09:57

Willy:

Lieve Rina, ook langs deze weg van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een gezellige dag gewenst vandaag, getooid met de prachtige sieraden die je kreeg. Hij heeft je weer versierd he? ;)

Maak er een mooi nieuw levensjaar van maatje!

Ook Rinus gefeliciteerd!

Liefs
    Willy

• 22 Juli 2014 - 11:00

Majke:

Van harte proficiat en voor vanavond: heel smakelijk eten!
    Super hoor dat je al die tijd zelf hebt gekookt, dan is de maaltijd vandaag extra feestelijk.
    ENJOY.

• 22 Juli 2014 - 11:34

Anette:

Hallo Rina
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Wens je nog vele jaren in goede gezondheid .Maak er een fijne dag van want deze dag komt nooit meer terug,dus genieten maar. Zal vanavond een lekker bel nemen en op jouw gezondheid proosten .
    Groetjes Anette

• 22 Juli 2014 - 13:20

Marita:

Allereerst van harte!!! Ook Rinus natuurlijk. Het is fijn om jullie zo te kunnen volgen.
    Wanneer ben je weer thuis? Je komt wel steeds dichterbij.
    Ik hoop dat jullie vandaag een fijne dag hebben en mooi weer!! Een verjaardagknuffel van ons,
    liefs,

marita

• 22 Juli 2014 - 13:30

Rose-mary:

allereerst een hele fijne verjaardag Rina, en nog veel gezonde jaren.
    Groetjes aan Rinus,
    Liefs Rose-Mary

• 22 Juli 2014 - 18:35

Betty Westkerke:

Wat lees ik daar? Jarig!!

• 22 Juli 2014 - 18:37

Betty Westkerke:

Heel hartelijk gefeliciteerd hoor

• 23 Juli 2014 - 12:28

Wilma En Arie:

ik heb gisteren de toiletten ff een opfrisser gegeven. de afgevallen bloemetjes uit de raamlijsten gesopt.
    en toen zag ik op de kalender in de wc dat je jarig was. gefeliciteerd hoor.
    alles is hier in orde. er was een kaart voor ons, maar het adres klopte niet. nr 35.......
    geniet nog maar van de komende weken hoor.

• 06 Augustus 2014 - 19:07

Pytsje:

Eindelijk tijd om de rest rustig af te lezen. Drie weken zonder internet, geen ramp, maar heerlijk rustig. Alleen een nadeel, dat je dat ineens een hele volle inbox hebt. Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heeft Rinus nog een kaarsje op je broodje (weer eens wat anders dan crackers) gezet, had je toch nog het idee, dat je jarig was, al zul je genoeg felicitaties hebben gekregen. Op vele manieren... telefoon, facebook, via waarbenjenu etc.
    De foto's zien er weer mooi uit. Gelijk maar verder lezen en kijken, ben heel nieuwsgierig.