5 juni - Reisverslag uit Neumünster, Duitsland van Rinus en Rina Verburg - WaarBenJij.nu 5 juni - Reisverslag uit Neumünster, Duitsland van Rinus en Rina Verburg - WaarBenJij.nu

5 juni

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rinus en Rina

05 Juni 2014 | Duitsland, Neumünster

Dit wordt de derde keer, dat ik het probeer. Nu op de iPad.
Begin er een beetje moedeloos van te worden.
We zijn gisterenmorgen na het ontbijt vertrokken van huis. We wilden helemaal naar Hengelo in het verre Overijssel. Daar woont Frans. We konden bijna voor de deur staan bij hem. Er was daar een groot terrein, dat wordt gebruikt door o.a. Bezoekers van het huis waar hij woont, wij waren ook bezoekers. We hebben daar ook maar geslapen, of dat mocht weten we niet...Frans zou zorgen voor eten, dat heeft hij ook gedaan, we zijn naar de stad geweest en hebben daar lekker gegeten...Vanmorgen na het ontbijt vertrokken. Rinus wilde voorbij Hamburg.....daar waren we toch al geweest...we zijn geland op een camperplaats in Neumünster, ongeveer 40 kilometer van Kiel vandaan. Vanavond heb ik gekookt (Majke). Morgen gaan Esbjerg in Denemarken.....daar is een haven hè.....
Nu wordt het bedtijd....geen auping....hoop dat we beter slapen dan afgelopen nacht.

Foto's lukt niet van de iPad. Ben trouwens benieuwd of de derde poging wel bij jullie komt.

Welterusten en tot morgen misschien.

Rina en Rinus

• 05 Juni 2014 - 22:27

Myra:

Hier goed binnen gekomen!!

• 05 Juni 2014 - 22:30

Rose-mary:

Leuk je verslagje te lezen
    Wie is Frans in Overijssel??
    Jullie zijn nu op weg naar het Noorden, laat ik nu denken dat jullie richting Italie gingen. Zal wel Ria zijn.
    Kijk je uit voor de beren in Zweden Denemarken.
    Liefs Rose-Mary

• 05 Juni 2014 - 22:49

Dicky:

Goed gelukt Rina, leuk om jullie zo te volgen. Goede reis verder.

• 05 Juni 2014 - 22:52

Dicky:

Zal van de week eens aan Manon vragen hoe ze dat deed met de foto's via de Ipaf.

• 05 Juni 2014 - 23:05

Willy Vermeulen:

Och och, nog maar net op weg en nu al aan het wildslapen..... ;) Je kwam luid en duidelijk binnen dus.

• 05 Juni 2014 - 23:05

Deana:

Leuk je verslag te lezen een goede reis verder

• 05 Juni 2014 - 23:29

Margriet Poulssen:

Fijn te lezen dat het goed gaat met jullie. Nu nog een goede nacht en morgen gezond weer op.

• 05 Juni 2014 - 23:51

Marian:

Hier ook goed aangekomen Rina,zie je wel het lukt je wel. Veel plezier he

• 06 Juni 2014 - 02:56

Robert-Jan:

Is het een beetje uit te houden met die oude man? En zijn rijstijl ook om aan te zien?? Goeie reis!!!

• 06 Juni 2014 - 08:09

Tineke:

Hier ontvangen hoor,zoals je ziet, een heel goede reis verder,en hopen dat jullie vannacht goed geslapen hebben!!
    Veel plezier nog

• 06 Juni 2014 - 09:40

Ria:

Ja hoor, binnen. Zelfs hier in Italie. Het slapen blijft altijd effe wennen. Gaat vast lukken als je maar moe genoeg bent. Ben benieuwd waar het volgende verslag vandaan komt.

• 06 Juni 2014 - 10:22

Marita:

Rina, wij hebben het goed ontvangen hoor! Het gaat , hoop ik goed met Frans?
    en ik moest van Rens vragen wat je gekookt hebt, liefs,
    marita

• 06 Juni 2014 - 11:06

Pytsje:

Het bericht is nu goed aangekomen en jullie zijn dus ook goed aangekomen. Jeetje, dat kun je ook anders zien, qua gewicht of op aankomst. Laten we het maar op het laatste houden. Het zal wel weer een prachtige reis worden, want Scandinavië is mooi. Wij twijfelen nog... Italië of Scandinavië. Ook een beetje afhankelijk van het weer. Aangezien wij met de caravan gaan, zouden wij de brug bij Zweden nemen. Zijn al eerder in Noorwegen geweest, Sögnefjord een prachtig meer. Een aanrader... Jostedalbreen, een hele grote gletsjer, waar je ook prachtig kunt wandelen. Veel plezier en wij wachten op jullie volgende verslag.

• 06 Juni 2014 - 12:27

Kitty Nijsten:

Je bericht is goed binnen gekomen. ga straks even lezen. Fijne reis samen. En geniet er van.

• 06 Juni 2014 - 13:57

Jannie:

Zo, het begin van de reis is prima gegaan zo te lezen. Rina, ik krijg je verslag wel op di. iPad, dat is je dus gelukt, veel plezier verder, liefs, Jannie.

• 06 Juni 2014 - 15:21

Alie:

Hier goed te volgen hoor!

• 07 Juni 2014 - 18:42

"bure"wilma:

hallo rinus en rina.
    jullie mails komen bij ons goed aan hoor.
    veel plezier.
    groeten Wilma en arie