29 Juli Grubbenvorst - Reisverslag uit Grubbenvorst, Nederland van Rinus en Rina Verburg - WaarBenJij.nu 29 Juli Grubbenvorst - Reisverslag uit Grubbenvorst, Nederland van Rinus en Rina Verburg - WaarBenJij.nu

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rinus en Rina

29 Juli 2014 | Nederland, Grubbenvorst

29 Juli Grubbenvorst
Op de 28e zijn we vertrokken uit Surhold-Börgerwald een hele rustige en stille camping, als die meneer het met deze bezetting moet verdienen in het hoog seizoen.....dan denk ik toch dat hij het niet lang volhoudt, hij was nog maar kort bezig......een jaar of twee.....dat wel, maar toch moet hij het in het hoog seizoen verdienen... We gingen naar Nederland, naar Hardenberg, daar wonen Corrie en Ginus....`s morgens...koffietijd waren we er al, gewoon met de camper voor de deur bij hun gestaan en een bakkie gedaan, ze moesten `s middags nog even weg en zijn wij naar een camperplaats gereden in Hardenberg, heel dicht bij...1,5 km. We hebben daar alleen gestaan, was trouwens maar plaats voor 4 campers, het zag er allemaal wel heel netjes uit en voor 14 Euro waren we klaar en het was te doen om `s middags op de fiets terug te gaan, `s avonds lekker gegeten met elkaar en nog een borreltje gedaan, voor de donker terug naar de camper, we konden het licht van mijn fiets niet brandend krijgen.....Het was gezellig om Corrie en Ginus weer te zien..

Vanmorgen bijtijds opgestaan en vertrokken. We wilden naar Grubbenvorst. Eerst naar Uelsen gereden, hebben daar nog boodschappen gedaan, jammer dat Ria en Frans daar niet meer woonden...............We waren al een heel eind op weg, toen ik een sms kreeg van mijn nichtje, die stond op een camping dichtbij Hardenberg en vroeg of we langskwamen, het was te ver om weer terug te rijden, tweede tegenvaller..........We staan nu ook weer op een camperplaats, deze is groter, er staan er meer en hier kun je water laden, je vuilwatertank legen en ook de tank van het toilet legen en schoonmaken en dat alles voor 10 Euro.. Er staat een gebouwtje waar die voorzieningen zijn en ook hangt daar een bus, daar zitten enveloppen in en daar moet je dan het autonummer opschrijven de datum van aankomst en vertrekdatum en met hoeveel personen, je doet daar 10 euro in en dat gaat dan weer die bus in......Heb vandaag maar twee foto`s.....de eerste van de camperplaats in Hardenberg en de tweede van de camperplaats in Grubbenvorst.......
Het einde van onze vakantie komt nu wel heel dichtbij......morgen zijn we 8 weken op pad!

• 29 Juli 2014 - 22:47

Marian:

Ha Rina en Rinus
    jullie zijn wel heel dicht bij wat een reisverslagen heel leuk om te lezen. Wat gaan jullie morgen doen,wij zijn rond een uur of 12 thuis
    dus als je wil lunchen;-)

Groetjes Marian

• 29 Juli 2014 - 23:48

Betty Westkerke:

Wat heerlijk om zo'n lange tijd zonder haast op reis te zijn. Al je leuke verslagen over jullie belevenissen !! Heel aanstekelijk! Je moet het maar doen en durven...

• 30 Juli 2014 - 17:03

Tineke:

Nou lieve mensen jullie zijn weer in het land!!
    8 weken onderweg,geweldig en alles prima gegaan.
    Nog veel plezier de laatste daagjes in eigen land