nog 1 nachtje - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Rinus en Rina Verburg - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Rinus en Rina Verburg - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rinus en Rina

03 Juni 2014 | Nederland, Tholen

Nog 1 nachtje slapen......dan gaan we op pad.
Ik heb alle emailadressen die ik heb ingevoerd en als het goed is ontvangen jullie een mailtje. Ben benieuwd of ik het goed gedaan heb.
Vandaag nog de laatste dingen o.a. de kleding in de camper doen, vanmiddag nog naar de kapper en vanavond nog even naar de pedicure en dan ben ik er ook klaar voor.
Rinus gaat zo even naar de weegbrug om te kijken of er niet te veel in de camper zit......spannend!!!

Ik probeer zoveel mogelijk mijn verhaaltje hier te schrijven.

  • 03 Juni 2014 - 09:55

    Jerry:

    We kunnen jullie vanaf nu volgen, hele fijne reis toegewenst!
    Gr. Jerry, Tamara, Stijn & Joost

  • 03 Juni 2014 - 10:28

    Pytsje:

    Hoi Rina en Rinus,

    Ik wens jullie een hele fijne, veilige en fantastische vakantie toe. Ben benieuwd naar het verslag en waar de camper (of Rinus eigenlijk) jullie brengt.

    Veel plezier!

  • 03 Juni 2014 - 10:53

    Ria:

    Spannend, Rina. We gaan het volgen. Heel veel plezier en goede reis.
    Gr.
    Frans en Ria

  • 03 Juni 2014 - 13:12

    Leo Verburg:

    Jajajaja...beetje zo'n verslag schrijven om ons jaloers te maken.

    Maar toch......prettige vakantie en geniet ervan !


  • 03 Juni 2014 - 15:24

    Margriet:

    Een hele goede reis! En wij genieten mee.
    Kom gezond weer terug. Liefs en alle goeds. Margriet Poulssen.

  • 03 Juni 2014 - 15:31

    Dicky:

    Spannend Rinus en Rina, heel veel plezier, ik ga jullie zeker volgen. Maak er een mooie reis van.

  • 03 Juni 2014 - 16:26

    Willy Vermeulen:

    Lieve Rina en Rinus, ik wens jullie een fantastische reis en heel veel mooi weer toe! Neem wel flink muggenspul mee, zullen jullie nodig hebben.
    Ik kijk uit naar de reisverslagen en de foto's. Veel plezier en een veilige uit- en thuisreis!
    Liefs, Willy

  • 03 Juni 2014 - 18:00

    Ria Verburg:

    Hallo Rina en Rinus,

    Ik wens jullie een goede reis en veel plezier.

    Dikke kus van Ria

  • 03 Juni 2014 - 21:52

    Tineke:

    Goed gelukt hoor de emailadressen!! Rina en Rinus,een heel goede reis,heel veel (kijk)plezier en alle goeds
    tot mails,en ik kijk uit naar jullie avonturen!!


  • 03 Juni 2014 - 22:11

    Rens En Marita:

    Het is gelukt hoor, fijne reis en een behouden terugkeer!! . We blijven je volgen, liefs, marita

  • 04 Juni 2014 - 08:32

    Leo Verburg:

    En moesten er nog zakken aardappels uit vanwege het gewicht ?

  • 04 Juni 2014 - 08:51

    Rinus En Rina Verburg:

    bedankt allemaal!!!

    Leo nee hoor, de aardappelen hoefden er niet uit. We hadden zelfs nog iets gewicht over........maar ik zat er nog niet in!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tholen

Noordkaap

Camper Reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2014

30 Juli Grubbenvorst

29 Juli 2014

29 Juli Grubbenvorst

27 Juli 2014

27 Juli Surwold

24 Juli 2014

24 Juli Cuxhaven

21 Juli 2014

21 Juli Ribe
Rinus en Rina

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 13543

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 04 Augustus 2014

Noordkaap

Landen bezocht: